In vremuri dificile, farmaciile Catena vor sa-si sustina pacientii in vederea mentinerii unei stari bune de sanatate, la costuri minime. Incepand cu 1 octombrie 2010, s-a lansat la nivel national, in cele 230 de farmacii Catena, campania „Preturi de criza!”. Campania ofera pacientilor farmaciilor Catena posibilitatea de a cumpara peste 800 de produse de baza, cu reduceri cuprinse intre 15 si 22%. In luna octombrie, toti pacientii au beneficiat de reducerile de pret, urmand ca din 1 noiembrie, de aceste facilitati sa beneficieze numai posesorii de Card Club Catena.
Campania „Preturi de criza!” este un program de sustinere a pacientului, in contextul dificultatilor economice actuale. Asa cum v-a obisnuit, Catena, farmacia inimii, doreste sa fie aproape de oameni intr-un efort comun de a face fata crizei. Structura produselor din Campania „Preturi de criza!” este gandita pentru a acoperi principalele arii terapeutice, respectiv: sistem cardiovascular, antiinfectioase, sistem nervos, sistem musculo-scheletic, tract digestiv si metabolism, aparat respirator, preparate dermatologice, sange si organe hematopoietice, aparat genito-urinar si hormoni, organe senzitive, produse antiparazitare. De asemenea, sunt incluse o gama larga de OTC-uri, suplimente alimentare si cosmetice.
Printre succesele Catena, se numara campaniile de responsabilitate sociala „Cumpara romaneste”, „O inima sanatoasa iubeste mai mult” si campania de contraceptie „Un copil dorit e un copil iubit – Metode contraceptive ale secolului XXI”.
Text: Otilia Ostrotki