Incepând cu 1 octombrie 2010, se lanseaza la nivel national, in cele 230 de farmacii Catena, campania PRETURI DE CRIZA. In vremuri dificile, farmaciile Catena vor sa-si sustina pacientii pentru mentinerea unei stari bune de sanatate cu costuri minime.
“Campania – PRETURI DE CRIZA – va oferi pacientilor farmaciilor Catena posibilitatea de a cumpara peste 700 de produse de baza cu reduceri cuprinse intre 15-22%. Mai mult decât atât, co-plata va fi 0 (zero) pentru peste 55 medicamente de baza. In luna octombrie, toti pacientii vor beneficia de reducerile de pret, urmând ca din 1 noiembrie de aceste facilitati sa beneficieze numai posesorii de «Card Club Catena»”, a declarat doamna farmacist Alina Marinescu, director general Catena.
Campania PRETURI DE CRIZA este un program de sustinere al pacientului, in contextul dificultatilor economice actuale. Asa cum v-a obisnuit, Catena, farmacia inimii, doreste sa fie aproape de oameni intr-un efort comun de a face fata crizei.
Printre succesele Catena, se numara campaniile de responsabilitate sociala “Cumpara româneste”, “O inima sanatoasa iubeste mai mult”, si campania de contraceptie “Un copil dorit e un copil iubit”.
“Respectând angajamentul fata de clientii nostri, am creat campania PRETURI DE CRIZA, crescând numarul de produse si adresabilitatea pentru pacienti. Farmaciile Catena spera ca si aceasta campanie sa se bucure de succes in rândul pacientilor”, a mai spus doamna farmacist Alina Marinescu, director general Catena.
Structura produselor din Campania PRETURI DE CRIZA este gândita pentru a acoperi principalele arii terapeutice, respectiv: sistem cardiovascular, antiinfectioase, sistem nervos, sistem musculo-scheletic, tract digestiv si metabolism, aparat respirator, preparate dermatologice, sânge si organe hematopoetice, aparat genito-urinar si hormoni, organe senzitive, produse antiparazitare.
De asemenea, sunt incluse o gama larga de OTC-uri, suplimente alimentare si cosmetice.
In tabelul de mai jos puteti vedea impartirea produselor pe arii terapeutice si categoriile de produse din campanie:
Nr. |
Aria |
OTC |
RX |
Supl |
Total |
|
Total arii terapeutice/ tip produs |
76 |
304 |
135 |
715 |
1 |
SISTEM CARDIOVASCULAR |
|
125 |
10 |
135 |
2 |
ANTIINFECTIOASE DE UZ SISTEMIC |
|
74 |
|
74 |
3 |
PROBIOTICE |
|
|
2 |
2 |
4 |
SISTEM NERVOS |
23 |
40 |
10 |
73 |
5 |
TRACT DIGESTIV SI METABOLISM |
11 |
20 |
22 |
53 |
6 |
APARAT GENITO-URINAR SI HORMONI |
|
2 |
5 |
7 |
7 |
PRODUSE ANTIPARAZITARE |
|
1 |
|
1 |
8 |
ORGANE SENZITIVE (ORL) |
|
2 |
9 |
11 |
9 |
APARAT RESPIRATOR |
17 |
7 |
|
24 |
10 |
STARI GRIPALE SI RACEALA |
|
|
10 |
10 |
11 |
IMUNITATE |
|
|
9 |
9 |
12 |
HEMATOLOGIE |
5 |
3 |
6 |
14 |
13 |
SISTEM MUSCULO-SCHELETIC |
14 |
22 |
17 |
53 |
14 |
ANTIOXIDANTI/ DETOXIFIERE |
|
|
13 |
13 |
15 |
VITAMINE SI MINERALE |
|
|
20 |
20 |
16 |
PREPARATE DERMATOLOGICE |
6 |
8 |
2 |
16 |
17 |
COSMETICE |
|
|
|
200 |
Despre farmaciile Catena
Farmaciile Catena reprezinta unul dintre cele mai moderne lanturi de farmacii din România, cu o larga acoperire pe teritoriul tarii, in prezent existând peste 230 de unitati deschise atât in mediul urban cât si rural.
Viziunea Catena este sa fie un reper in ceea ce priveste calitatea si profesionalismul serviciilor oferite si sa devina lantul de farmacii cu cel mai mare numar de pacienti fideli.
Misiunea Catena este de a ajuta in permanenta prin sfaturi si recomandari profesioniste, pentru medicamente fara prescriptie, cosmetice si dermatocosmetice, remedii homeopate si terapii naturiste.