Revista care te menține sănătos

Știri

Benesio MaxiTonic, câștigător al competiției „Votat Produsul Anului®” 2023 – categoria Vitamine și minerale!

17 mai 2023
Share
Benesio MaxiTonic, câștigător al competiției „Votat Produsul Anului®” 2023 – categoria Vitamine și minerale!

Produsul Benesio MaxiTonic, 30 capsule, a fost declarat câștigător al competiției „Votat Produsul Anului 2023” în categoria Vitamine și minerale, în urma voturilor acordate de consumatorii români în cadrul celei mai mari competiții a bunurilor de larg consum din lume.

Prin acest titlu, Benesio MaxiTonic a confirmat că îndeplinește cele trei criterii principale avute în vedere de organizatorii competiției: inovație, atractivitate și intenție de cumpărare.

Contribuie la revigorarea și tonifierea organismului

Benesio MaxiTonic conține o combinație unică de 24 de elemente – 20 de vitamine și minerale, Coenzima Q10, lăptișor de matcă, extract de ginseng și acizi grași nesaturați – care contribuie la revigorarea și tonifierea organismului și la îmbunătățirea calității vieții. MaxiTonic ajută la reducerea oboselii și extenuării, având efect antistres, energizant și revigorant, contribuie la funcționarea normală a sistemelor imunitar, osos și muscular, dar susține și scăderea în greutate.

„Votat Produsul Anului” reprezintă un ghid pentru cele mai bune produse de pe piață și producătorii lor, recompensând inovația.

Aflaţi mai multe despre acest produs și oferta pe care v-au pregătit-o farmaciştii Catena AICI. Puteţi comanda MaxiTonic de la Benesio direct AICI.

„Ne bucurăm și ne mândrim cu faptul că noi produse din portofoliul nostru au primit aprecierea și recunoașterea cumpărătorilor români. Votul lor confirmă, încă o dată, beneficiile și eficiența acestor produse și faptul că oferim pacienților noștri cele mai bune soluții pentru sănătatea lor. Mulțumesc tuturor celor care ne-au votat, în numele echipei Catena, pentru încrederea acordată, care ne onorează și ne stimulează să rămânem în continuare farmaciile numărul 1 în România”, a declarat Alina Marinescu, Director General Catena.

Studiul a fost realizat de către Compania Exact Business Solutions, membru ESOMAR, pe un eșantion de peste 4.000 de consumatori români, cu vârste cuprinse între 18 și 65 ani, educație medie & superioară, utilizatori de internet. Studiul, reprezentativ la nivel urban, este cel mai amplu instrument pentru produsele și serviciile noi și inovative disponibile pe piață.

Catena Farmacia inimii mulțumește tuturor celor care au votat produsele din portofoliul său și pentru încrederea acordată!

Menține-te
sănătos
în fiecare lună

Utilizăm datele tale în scopul corespondenței și pentru comunicări comerciale. Pentru a citi mai multe informații apasă aici.